13 Aralık 2011 Salı

Adalet Bir Gün Herkesi Kuşatacaktır...


Açlık Çekenler...


Kurban Seçilenler...


Toplumsal Sevgisizlikten Nasibine Düşeni Alanlar...


Eşit koşullarda mücadele edemeyenler...


Mağduriyet ve Mazlumiyet İçinde Kıvrananlar....


Suçsuz Çocuklar...


Çocukken Yaşlananlar....


Haksız Yere Mahkum Edilenler...


Yaşlılar, Acizler ve Güçten Düşenler...


Umursanmayan...Adam yerine konulmayan engelliler...


Okumadan...Anlaşılmadan...İnfaz Edilenler...Cahiller arasında kalan ve türlü işkencelere maruz kalan alimler...İslam'ın hoşgörüsüzlüğünden nasibine düşeni alanlar...


Topluma en faydalı olduğu halde KAFİR ilan edilenler...Anlaşılamayan...Ve anlaşılmak için çaba sarfedilmeden...Yargısız infaz edilenler...Doğruyu söyleyip dokuz köyden kovulanlar...Ve din ( hangi din hangi felsefe olursa olsun ) adına vahşice psikolojik şiddet uygulananlar...


Yaptığı faydalı işlerin karşılığını alamadan bu dünyadan göçüp gidenler...Belki Tanrı'nın en sevdiği olduğu halde...Tanrı adına fakat insan tarafından haksızca yalnız bırakılıp...Gerçeği saklayanlarca infaz edilenler...




İlkokul mezunları hanımefendi beyefendi olurken...Sokakta gezen...Kendilerine "başka bir iş bulun diye" 
tavır yapılan üniversiteliler...Hak edip te hak ettikleri yere gelemeyenler...İşsizler...


Herkes İçin Adalet...


Savaşmadan Zafer Kazanılamaz...


Mazlumlar İsyan Etmelidirler...Ezilenler...Zalimleri Yakaladıklarında Vicdansız Davranmalıdırlar...
Zalime kesinlikle acımamalıdırlar....
Zalimle Mazlum Arasındaki Bitmeyen Savaş....



YOK OLMAK İSTİYORUM
Bir hiç...Bir yokluk...
Yok olmak istiyorum....
Tanrım eğer varsan...
Yok olmak istiyorum
Beni duyuyorsan...
Yok yok...Ben yok olmak değil
Zaten hiç varolmamış olmak istiyorum...
Hiç varolmamış olmak....
Mutlu ve dingin...
Sakin ve huzurlu...
Çünkü varlık çılgınlık, yokluk dinginlik
Varlık yarış, yokluk varış
Varlık savaş, yokluk barış...
Adalet istiyorum Tanrım....Eğer yoksan....
Ve yine adalet istiyorum eğer varsan...
Çünkü hayat dengesiz...Hayat acımasız...Hayat adi...
Ölmek istiyorum....Gözlerimi kapatıp...Dalıp sonsuz karanlığa...Uyuyup gitmek...
Ebedi istirahatgahta...Sonsuza dek...
Yok yok...Ben yok olmayı değil zaten hiç varolmamış olmayı istiyorum....
Ne suç işlemişsem kal-ü belada....
Semeresini çekiyorum belki...
Çünkü varlık ızdırap...Varlık çile...
Bazen yaptığım gibi atlamışımdır belki "Gel" dediklerinde....
Bok vardı atlayıp gelecek...
Zaten hep geride kalırdım kuyruklarda...Vergi fatura kuyruklarında...
Başkası hep önüme geçer de sesimi çıkaramam...
Belki başkaları seviyordur hayatı...Saygım var...Öne geçmişlerdir belki kal-ü belada....
Yok sayamazsınız bu istekleri....Bu isteklere sahip milyonları...
Yok olmak isteyen milyonları....
Varlık işkence...Varlık korku...Varlık lanet...
Yokluk sukunet...Yokluk mutluluk...Yokluk varış...Yokluk barış....

BELKİ DE HİÇ BİR ŞEY İSTEMEDİĞİMİZDE ESAS İSTEMEMİZ GEREKENLERİ GÖRMEYE BAŞLARIZ, YOK OLARAK VAR OLURUZ, VEREREK ALIRIZ, VEREREK YAŞARIZ, VERMENİN HUZURU, VERMENİN MUTLULUĞUNU ANLARIZ... BELKİ YOK OLMALI İNSAN ÖNCE... SONRA MEVLASIYLA KALKIP YENİDEN DİRİLMELİ... DOĞRU YOLU BULMALI... HERŞEYİN DOĞRUSUNU BULMALI... DOĞRU YOL HER NEYSE... ONU OLDUĞU GİBİ KABUL EDİP... DOĞRUYA VE GERÇEĞE TESLİM OLMALI... YOK OLMAK DEĞİL... BEN DOĞRUYA VE GERÇEĞE TESLİM OLMAK İSTİYORUM... YARATAN YAŞATAN MEVLANIN YOLUNDA DOSDOĞRU YÜRÜMEK İSTİYORUM... ONUN VARLIĞIYLA YOK OLMAK, ONUN VARLIĞIYLA BİR OLMAK İSTİYORUM... İYİLİK VE DOĞRULUĞUN YOLCUSU, BİR İYİLİK YOLCUSU OLMAK... VEREREK ALMANIN LEZZETİNİ ALARAK... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder