17 Temmuz 2015 Cuma

"Ayırmaya değil birleştirmeye geldik." ( Mevlana )

Vatandaşlık ortak noktasında buluşmak... Bizim Vatanımız ve biz vatandaşız.... Benim Dinim dersek, benim akrabam, benim hemşehrim, benim grubum, benim ırkım, benim tarikatın, benim partim dersek parça pinçik oluruz... Aynı IRAK gibi... Herkes kendi adamını kayırdı ve Irak kan gölüne döndü... Herkesi eşit görüp hak yemeden bu bizim vatanımız ve biz vatandaşız diyebilen halklar Demokrasi ve güzel yaşamayı hakedecekler. Benim tarikatınm, benim ırkım, benim partilim deyip kendi adamını kayıran ülkeler kan gölüne döndü... Irak, Suriye gibi... Biz birbirimizi insan olarak can olarak sevmeliyiz... Yalnızca işi hakedene vermeli, hakka saygı göstermeli ve Hukukun üstünlüğüne inanmalıyız...



 
Hiç kimse TEN renginden, GEÇMİŞİNDEN ya da DİNİNDEN dolayı bir diğerinden NEFRET ederek dünyaya gelmez!
İnsanlar nefret etmeyi ÖĞRENİRLER ve eğer nefreti öğrenebiliyorlarsa o zaman onlara SEVMEYi de öğretebiliriz.
NELSON MANDELA

1 yorum:

  1. Iron 3 screws | Titanium Art | Titanium Art
    Iron 3.6 mm x 6.4 mm. 3.6 mm diameter · The thickness of these steel does titanium set off metal detectors parts · The diameter of these 2.8 mm pieces is approximately 사설 바카라 2 cm · titanium earrings sensitive ears Material: T3.6 mm x 6.4 mm · The diameter of these 2.8 mm pieces is approximately 2 titanium water bottle cm $39.99 · ‎In titanium mens rings stock

    YanıtlaSil